Alla inlägg under september 2014

Av Eva - 25 september 2014 17:31

Dagen startade bra. Åt 2 kokta ägg och en burk makrill. Till lunch blev det en fetto/fakir biff med kryddsmör. Har känt mig yr,trött,hjärtklappning, vita prickar framför ögonen,grinig,irriterad mm mm socker abstinens. ..Åt inte det där godiset det är e gammal bild.  
lev å må

Av Eva - 24 september 2014 15:28

Nu har jag fått nog. I mars-13 vägde jag 111,8 kg. För ca 3 veckor sen vägde jag 94,7 kg. Idag vägde jag 99.7 kg. Så nu går jag upp igen. De kilon jag gått ner har jag gjort med vanlig kost,mindre portioner och motion. Men nu ska jag köra en kickstart med lchf i 3 veckor. Så får vi se hur det går. Började idag. Lunchen blev en omelett. Middag en fettobiff med krydd smör. I smöret satte jag dill,gräslök,persilja,chilipeppar,cajenepeppar och tabasco.Min vikt idag 99.7 midjebälte 117 cm BMI , 37,7
Lev å må

Ovido - Quiz & Flashcards