Alla inlägg under februari 2013

Av Eva - 28 februari 2013 08:24

Hur går det dåmed min vikt?! Jo jag har gått ner till 105,1kg,långsamt går det.Vill ju helst vakna imorgon och ha gått ner allt.  midjan:114 cm   mycket bra 10 cm mindre   .När jag var ute med hundarna idag skulle jag ha tagit på mig skridskor för det är isbana på vägarna.Längtar till sommaren...

hejs

Lev å må

Av Eva - 13 februari 2013 15:55

Nu var det länge sen jag bloggade,måste komma igång igen både för lite pepp och för att jag tycker det är roligt.Har gått med i viktklubb idag måste gå ner 40 kg.Blir inte lätt men jag har ju klarat det förr.Idag väger jag 107,1 kg,midjemått på 122  om man nu kan kalla det för midja    och är 163 cmlång/kort  Ser alltså ut som en michelin gumma.Har varit ganska slö med att hålla inne på onyttiga saker.Lite promenader har det blivit med hundarna,men eftersom vi har en älgko med kalv i området där jag bor som är ilsken och attackerar folk så vill man ju inte gärna stöta på henne.Jag har gjort det engång och då omvandlades min promenad till ett sprinterlopp.Blev livrädd som tur var sprang hon inte efter mig.Men tänk er synen jag 163 cm över havet och 107,1 kg komma springande haha det var en syn för gudarna.Nu snart dags för vägning av mat,och sen ett zumba pass.

Lev å må  

Ovido - Quiz & Flashcards