Alla inlägg under januari 2012

Av Eva - 31 januari 2012 20:35

Varför gör jag så här??

Det som gick så bra hela dagen men nu ikväll har jag frossat och nu mår jag skit.

Känner mig så fet,ful och äcklig.Psoriasis över hela kroppen och 102,8 kg,sexig värre...

Vill så gärna fixa det här och gå ner i vikt igen och känna mig fin men så börjar jag med detta eviga frossande igen..

suck!! 

Lev å må 

Av Eva - 30 januari 2012 19:46

Nu har jag skaffat en hund till en liten blandras kille på 8 veckor.  

Fullt upp igen då med andra ord.  

Har varit dålig på att skriva på sista tiden men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.

Livet känns lite jobbigt just nu,ensamt osv.Men det är ju inte så kul att läsa om fast å andra sidan kanske det inte alltid behöver vara så kul och dom som inte vill läsa behöver ju faktiskt inte.

Min psoriasis är hemsk juat nu är röd över hela mig,hindrande som fn efetersom jag vill komma igång och simma,men jag vill inte visa mig i baddräkt så här.Det positiva är iallafall att jag inte har pustulär pso utan bara den vanliga  

Imorgon hade jag tänkt ta sonen med mig och träna på actic,men han har lyckats sparka i stortån på idrotten så nu har han ont.

Men jag går occh tränar själv,måste göra når nu för nu väger jag 102,8 kg  

Nog om det!!

Lev å må   

Av Eva - 15 januari 2012 06:11

Nytt år nya möjligheter!

Nu ska det göras en drastisk förändring i mitt liv.Är så less att gå och trampa i samma spår.Bort med alla dåliga ovanor och negativa saker och personer.Hade tänk börja träna på allvar efter nyår men vad börjar året med jo att var sjuk som vanligt  .Kan man inte bara få trolla bort pso osv.Har fixat träningskort åt min son också men han får bara träna med mig.När han fyller 16 så får han träna utan målsman.Så nu är det dags att börja blogga igen,kanske jag kan ha det som en pepp att komma igång med allt som jag tänkt.

Ha en bra dag.  

Lev å må

Ovido - Quiz & Flashcards