Alla inlägg under maj 2009

Av Eva - 31 maj 2009 07:22

28,9 grader i solen...pust...men man ska ju inte klaga.

Lev och må!

Av Eva - 30 maj 2009 07:15

Idag har vi sålt Bamse till en vän.

När vi kom på honom med att skita i P`s säng 4 ggr då fick vi nog.

Han har pissat i soffan,i min säng och i Adams säng och fast vi berättade det för köparen att han har gjort så några ggr så ville han ändå ha honom.

Han pissade även i sin egen bädd och sov i det,jag har aldrig varit med om en hund som gör så.


Okej,han kanske kan få ordning på honom.

Hoppas det.
Lev och må!

Av Eva - 29 maj 2009 07:08

Jag brukar i bland använda uttrycket att bli "pissad" på, när folk beteer sig illa.

Man att man någonsin skulle råka ut för det på riktigt det trodde jag ju aldrig,.

Stod vid busshållplatsen med Helena och väntade på bussen och bakom mig kommer det en gubbe med en hund och går.

När dom passerar mig så lyfter hunden på benet och kissar mot mitt ben!!!

Som tur var så missade han med 5 cm.

Men där kan man snacka om att bli pissad på...

Lev och Må

Av Eva - 28 maj 2009 16:02

vaknade som vanligt kl 06:00 och gav hunden mat och sen ut med honom.

Kom in sa hejdå till P som skulle iväg och jobba.

Går in i köket och tar ett stort glas vatten som jag alltid brukar göra men vad jag inte kom ihåg var att jag skulle varit fastande sen midnatt för viktiga prover som rör min medicin osv..

Jaha då var det bara att vänta att klockan skulle bli 8 så jag kunde ringa och fixa en ny tid till imorgon men dom hade inte telefon tid på labbet förrän kl 13:30 och jag hade tid mellan 8-9 på morgonen.

Jaha vad gör jag då tänkte jag och ringde igen via växeln och blev kopplad till någon sekreterare som då i sin tur skulle prata med labbet.

Så allt detta pga ett stort glas vatten.

Det är det jag alltid tänkt att det är inte nyttigt med vatten.Haha

lev och må

Av Eva - 27 maj 2009 19:51

Jag var ut med hunden (Bamse) och höll på att blåsa bort..Vilket skit väder

Av Eva - 26 maj 2009 20:51

kabarré kväll på min yngsta sons skola.

Det var en upplevelse


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards