Alla inlägg under mars 2010

Av Eva - 10 mars 2010 13:47

  

Hej.

Tyckte att detta var en vacker bild vad det nu hade med rubriken att göra...hm det vet jag inte men det är ju vinter iallafall.

Har varit på en promenad idag tyckte jag behövde luft och motion.

Skulle ta på mig nåt annat än mjukis brallor på morgonen men upptäckte att ALLA och då menar jag ALLA mina vanliga byxor krympt i garderoben.. suck typ 2 storlekar!!!! Därav denna promenad.Ena vägen gick väl bra men hemvägen då flåsade jag värre än värst och det snurrade i huvudet och jag tänkte att nu dööör jag... men jag överlevde   

Funderar allvarligt på att slänga ciggen och börja träna igen.

Det går ju inte att ligga i soffan och tro att man ska gå ner i vikt.. Ja iofs tro kan man ju göra men  men..

Ha en kanon bra dag alla där ute.

Lev å må

Av Eva - 9 mars 2010 13:22

Testar om min blogg syns...

Av Eva - 9 mars 2010 12:53

  

Hej

Det var mycket länge sen jag skrev något,har haft en mycket tung höst och vinter,förlorade min särbo i augusti.

Har varit i ett slags chock/mardröms tillstånd sen dess,det är väl först nu som jag har vaknat ur det.

Och har dessutom upptäck under denna tid var ens riktiga vänner finns när det väl gäller.

Livet är orättvist ibland.

Och som om det inte är nog med det så bor jag i trapp där en av mina grannar lever om som.... censur.... och bostadsbolaget som vi andra i trappen hyr av gör inte ett dugg.

Visst är det konstigt att vissa kan bli vräkta för att prata för högt och andra kan slå halvt ihjäl varandra var och varannan dag och ändå få bo kvar.

Nog om det ..

Idag skiner solen och jag lyckas känna lite glädje över det är nog tillbaka till livet iallafall sakta men säkert.

Lev och må!


Ovido - Quiz & Flashcards