Alla inlägg under april 2012

Av Eva - 9 april 2012 20:14

Vaknade imorse och kände mig pigg.Var på en promenad med hundarna på 30 min och sen fixade jag här hemma,var på ännu en 30 min prommis med hundarna.Fixade med sonens rum kastade det gamla databordet och satte in hörndatabordet istället.När jag skruvade isär det gamla för att bära ut det i soprummet så fick jag ont i huvudet och började känna mig yr.Kollade febern..jaha den var tillbaka men så kul då,När ska jag kunna börja röra på mig om jag bara ska vara sjuk hela j-a tiden.Sovit mycket på eftermiddagen.Tröstat mig med glass och chokladpudding  Ställde mig på vågen 105 kg  

Hur ska jag göra för att fixa detta,har ju klarat det engång tidigare gick ner 37 kg.Varför är det så svårt nu.Så fort nåt går emot mig så äter jag ..suck och denna dagen som började så bra.

Lev å må  

Av Eva - 8 april 2012 10:08

Idag blir Pepsi hund 1 år =) vad tiden går fort.

Har varit på prommis med vovvarna,en kort blev det.Ca 30 min.

Vill bli pigg och frisk nu så jag kan börja träna,nu står vågen på103,4 =(

Lev å må

Av Eva - 5 april 2012 06:44

Det var länge sen jag skrev nåt nu,har liksom inte haft nåt att skriva om eller kanske alldeles för mycket att skriva om som man inte lägger ut i sin blogg.Vad vet jag,vart går gränsen och hur mycket läser folk.

På tal om folk,det visar sig ganska snabbt vart man har sina vänner och inte.Jag har kommit fram till att jag har inte en riktig vän,bara en massa bekanta och bland alla dessa bekanta inte en som jag kan lita på..

Jobbar med vikten fortfarande,går "jätte"bra!!Not!!Går upp hela tiden,fast å andra sidan så rör jag inte på mig så mycket.Just nu har jag inte mycket till lust för någonting.Går ut med hundarna när dom behöver,städar,lagar mat,tvättar,ligger i soffan,glor på tv,kikar in på facebook ibland.Jippi vad jag är uppåt just nu.Ska iallafall försöka ta tag i saker och ting nu först göra mig av med alla såkallade vänner=energi tjuvar,vikten=äta mindre och inte sitta och äta bara för att jag inte har nåt annat att göra.Ut och gå promenader med mina hundar och försöka njuta av solen.Och definitivt inte slösa min energi på en massa dumskallar!

Ha en bra dag!

Lev å må

Ovido - Quiz & Flashcards