Alla inlägg under december 2010

Av Eva - 21 december 2010 09:17

Igår fick jag ett mail från halebop att nu skulle dom skicka mig en ny xperia x10.Ja äntligen tänkte jag..och sen efter ett tag fick jag ett nytt mail att det gick inte för den har utgått ur sortimentet.Men då fick jag välja en annan mobil och så fick jag mellan skillnaden  i en samtalspott och ett nytt abonemang som blir billigare för mig .Så tack halelebop och en riktigt God Jul!!   

Lev å må

Av Eva - 16 december 2010 22:12

Idag fick jag äntligen reda på att dom har hittat min mobil och skickat den till Anovo,så få se då hur länge det tar innan jag får min ersättningsmobil.

Men med min tur är det väl samma fel och strul med den.Positiva helga haha.

Fick veta igår att jag har för låg ämnes omsättning så nu ska jag visst få ytterligare en medecin till mitt"lilla" medecinskåp.Suck som att det inte räckte med det jag redan har.Vilken trevlig julklapp.Men om man nu ska försöka vara positiv så kanse jag går ner dom 20 kg jag gått upp sen i somras =),och att jag får tillbaka min vanliga icke hesa röst,låter som janis joplin just nu   

jaja nog om det lev å må

Av Eva - 15 december 2010 11:59

Jag beställde en xperia x10 i i maj-10,fick den i början av juni.

sen startade helvetet.

Den bröt när man ringde,den bröt mitt i samtal,den raderade mina kontakt listor,det lät som om jag satt i en plåtburk och pratade osv osv.

Kontaktade halebop skickade in den på lagning,fick tillbaka den med samma fel.

Kontaktade halebop igen skickade in den på lagning,det byttes mick mm den kom tillbaka med samma fel förutom att nu lät det inte som omjag satt i en burk och pratade.(kände för att ställa mig och hoppa på mobilen men tycker väl att den är liiite väl för dyr för att göra det.

Kontakte Halebop....IGEN... skickade in den.Fick tillbaka den med ett brev där det stod att dom bytt kretskort i den men ni ska inte tro att felet var fixat....NEJ..det var samma fel fortfarande!!

Fick då till svar att jag skulle få reklamera mobilen,så jag fick ett reklamatins papper där imeinr stod osv,skickade in den,fick tillbaka mobilen utan åtgärd med förklaringet..DET VAR INTE RÄTT MOBIL!!! Verkstan hade ändrat imeinr på mobilen när dom bytt kretskort och det hade inte halebop uppfattat.(Var heligt förbannad vid det laget).Chattade igen med halebop och dom sa:Du har ju fått en ny mobil.Va!!?? Jo dom trodde det eftersom det var ett annat imeinr,då fick jag ett riktigt psykbryt..det var inga snälla saker jag skrev till den stackars människan som satt där vid chatten..efter många om och men så ringde dom upp mig för att reda ut "soppan".Jo dom kom ju fram till att det var min gamla mobil med nytt imeinr.Så dom skulle skicka ett nytt reklamationsbrev med rätt imeinr.

Jag fick ett nytt brev,la mobilen med tillbehör och brevet i en låda postade den(reklamerat förstås)..men jag postade den till halebop och inte till reklamationsverkstan eller vad f-n det nu är..suck...

Upptäckte detoch skrev på halebopschatt att jag gjort det och dom skulle så klart fixa det åt mig! Nice tyckte jag ju såklart eftersom jag nu var ännu mer än less på detta strul!!

Jaja tänker ni ju då att det löste sig..HAH nä inte det!! Dom hittar inte igen mobil helvetet!!!Och eftersom jag skickade den till dom så får jag ju skylla mig själv för jag gjorde ju FEL!!! men att dom har gjort x antal fel det senaste halvåret det hör f-n inte hit..Så iallafall ingen vet var min mobil är och att posten visar att den kom fram till halebop dagen efter jag skickat den det förstår dom inte varför det står så..Ja lev och må och GOD j-a JUL

Ovido - Quiz & Flashcards