Alla inlägg under juli 2009

Av Eva - 31 juli 2009 10:31

Igår var vi på rixfm festivalen,alldeles för mycket folk var det.

Och i år hade dom ingen skärm vid scenen så vi såg inte ett dugg (trist).

Lite dåligt med tanke på alla barn som är korta i rocken..

Lev å må


Av Eva - 29 juli 2009 19:18

Så var mina 3 veckors barnledighet slut och vad har jag lyckats göra för mig själv...ingenting!Jag som hade tänkt göra så mycket..cykla ut och bara njuta osv  men men...

Iallafall är akvariet igång och några kardinal tetror blev det och ett par väldigt små malar ;)

Lev och må



















Av Eva - 18 juli 2009 09:33

De säger alltid att den rätta personen dyker upp så småningom.

Min måste ha blivit överkörd av en lastbil...

Lev och må

Av Eva - 3 juli 2009 06:14

Var igår och hämtade ett 130 liters akvarium,mycket skitigt så jag har det jag gör idag.

Det var en jätte stor monsterös mal i det som jag rått och brutalt slog ihjäl med en sten.

Men vissa straffas direkt för när jag dunkade till den första gången så stack den mig med fenan i stortån.

Jag blev lite orolig för jag har hört att dom kan vara giftiga dom där.

Och några såna fiskar vill vi inte ha.

Några guppies kanske som till slut är flera hundra(jädrar vad dom förökar sig dom där).

Jaja nu är det bara att ta tag i rengörandet av det enormt skitiga  akvariumet...

Lev och må

Ovido - Quiz & Flashcards